Choroby serca częściej dotykają kobiety i są główną przyczyną śmierci Polek. Na choroby wieńcowo-naczyniowe umiera około 250 kobiet dziennie, a przyczyną 30% tych zgonów są zawały serca. Wiedza społeczeństwa na temat objawów zawału serca jest bardzo niska. Niestety, oznaki zawału u kobiet często nie są jednoznaczne, przez co postawienie diagnozy zajmuje średnio o 30 minut dłużej niż u mężczyzn. Często ten czas może decydować o życiu!
Chcemy dotrzeć do Polek i ich bliskich z informacjami na temat zawału serca oraz jego objawów. Umiejętność rozpoznania niepokojących objawów, świadomość czynników ryzyka oraz ich minimalizowanie poprzez dbanie
o swoje serce – to wszystko może doprowadzić nas do korzystnych zmian i uratować wiele kobiet!
Celem kampanii jest wsparcie w działaniach Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi, której misją jest ratowanie ludzkich serc. Część dochodu ze sprzedaży dedykowanych akcji produktów Mary Kay® zasili konto Fundacji i zostanie przeznaczona na realizację celów statutowych.
Udostępniając ten film, możesz sprawić, że ktoś w porę rozpozna objawy zawału!
Mary Kay® to firma z głęboko zakorzenionym poczuciem kobiecej solidarności.
Powstała w wyniku niezgody założycielki, Mary Kay Ash,
na warunki społeczne uniemożliwiające kobietom w USA realizowanie ambicji zawodowych w latach 60. XX w. Firma
od samego początku pomaga kobietom w osiąganiu zawodowej satysfakcji, a także inspiruje je i motywuje.
Opracowana lokalnie kampania Całym Sercem
z Kobietami jest częścią ogólnoświatowej kampanii
Mary Kay (Pink Changing Lives),
realizowanej od 11 lat. Jej celem jest wsparcie kobiet oraz dzieci na całym świecie.
Fundacja powstała 25 lat temu z inicjatywy wybitnego kardiochirurga
prof. Zbigniewa Religi, a jej misją jest ratowanie ludzkiego życia,
gdy zagrożone jest serce. Aktualnie Fundacja prowadzi badania nad nowoczesnymi,
samodzielnie opracowanymi metodami leczenia chorób serca.